God Afton

God Afton! Jo men visste lever jag men har åkt på en förskylning tråkigt nog. Har inte skrivit på ett tag nu och vet inte riktigt var jag ska börja uppdatera. Mina vänner vet vad jag har haft för mig så jag låter bilderna tala för sig. Hade en riktigt trevlig lördag iallafall med studenten och allt. Firade ju min lilla stumpa Veronica som fick en bil haha!! Efter V´s motagning tog vi oss hem til mig för att mellanlanda sen vidare till Hampus(där alla bilder e från). Sen nu i veckan har jag legat sjuk:(

Imorgon hoppas jag faan att jag mår bättre för jag vill till öland!! Finns en plats kvar i bilen och fan vad jag vill åka men är ju inge vidare att ligga i ett tält när man har feber oche sjuk. Vi får la se!! Nu ska jag sova iallafall!! Puss på er där ute!



Kronvall och jag dansar



Killarna



Lenny och jag, ser ni hur kort hår jag har fått:(



Hampus och Sofie diskuterar:P



Amanda dansar??



Studentflickan=)



På väg ner te stan=)



Me och Johan! + en Angelica i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Amandha

haha, nu har jag sett bilderna ;)

2009-09-08 @ 13:50:26
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0