En vanlig fredag i Katrineholm

Bloggar lite sent men men:D Tänkt ta mig tillället att lägga in lita bilder från dagen=) Hittade en film från kvällen där jag lyckades spela in i hela timma, man hör mycket roligt på den hihi!!! Aja, check this out!!


Nathalie på  badstranden


M läser korsord, väl insatt:D


Pimpen!!


Kolla luggen, haha.


Lilla jag


Jag igen:D


Assssssss!!!



Bättre framifrån kanske;)


Sofie och ja=)



Men roligt hade vi....


K Ä R L E K


Emma och jag



Helen och jag på Lilla Krog



 Skorna som jag köpt lika dana som Nathalie (13 cm)



Sista bilden:D ( Det brukar ju alltid blir så, man hamnar med dom man inte var från början:D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0