Stranden...not

Det är verkligen tråkigt när kompisarna åker till stranden men man själv måste till skolan och plugga. Men man har ju fkt hela sommaren på sig att åka till stranden. Och i sommar blir det ju inte bara stranden utan havet;)
Ska köpa nått busskort som håller hela sommaren så man kan åka till havet:D
Utgång på torsdag i alla fall, då ska jag ha på mig min nya klänning..


 Kommer från en ny butik här i Borås som heter Yosshi. Köpte även dom här skorna för ett tag sen, passar ju inte till klänningen direkt. Rött är en svår färg men dom svarta ar slut över allt.



Måste fixa mig nu så jag hinner till skolan, måste vara hemma 14.40 igen. Missade ju Gossip Girl igår;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :D

2009-06-02 @ 03:49:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0