Monday

Hallo. Ny vecka och nya tag som jag brukar säga och det känns verkligen så. Helgen var okej, inte jätte bra men men. Igår åkte vi över till Västerås och hälsa på bror min och hans familj. Råkade somna på vägen och då lyckades mamma hamna i strängnäs. Haha så vi var ute och åkte bil igår men än vi hann umgås.

Men det var jätte kul att träffa Barnen och lilla Meja på 4 månader. Ska tillbaka dit igen i Augusti på hennes dop.
Åker tillbaka till Borås på onsdag tror jag, vill hinna packa upp och fylla på kylskåpet innan jag ska börja jobba.

Nu ska jag ut i solen och försöka bli lite brun!! PUSS UPP!

Kommentarer
Postat av: linea

Fin blogg! Typ hur många läsare har du? :)

2009-06-29 @ 20:16:23
URL: http://linkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0