Lite bilder från gårdagen

Hej, har försökt att komma in på blogg.se hela dagen men det har inte fungerat. Men nu e jag ju i alla fall inne=) Igår var jag med Isabell och Anna på Harrys och kollade på matchen. Det var super trevligt, och det är altid kul att träffa nytt folk, bortsätt från vissa killarna som skrek under matchen haha!! Ett fyllo som skrek jätte mycket och vi blev typ rädda för honom, eller ja vi skrattade väl mest men när matchen var slut kom han fram till mig och sa. jag är fullast i rummet men du är vackrast hahaha. Är jag konstig som tyckte det var gulligt av ett fyllo haha!! Men jag är ju som jag är.



Så här såg jag ut igår, vad långt hår jag börjar få=)



Skål, '



Och där har vi tjejerna. Isabell hade en jätte cool sverige klänning på sig igår.. Väldigt populär;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0