En dag till i solen

Hallo hallo, kom nyss hem från några timmar i solen och visst fick man lite färg idag med. Det är alltid roligt att se resultat=) Överaskade mamma och Claes idag med nygräddade vofflor på lunchen, det var kul att se deras min när de kom hem. Får man göra fler gånger, men fan jag trodde att jag skulle vara hungrig igen efter 1 timma men har hållt mig än så länge och ändå åt jag bara 2;) hihi

Nu hade jag tänk att tanka lite och bara ta det lugnt, har funderingar att besöka bror min men kanske får bli nästa vecka!!
På söndag åker jag i alla fall till min andra bror och hans familj i västerås. Kankse stannar hos far min på vägen hem, åker ju ändå över Eskilstuna.. Men jag Hatar verkligen att planera. Inte min grej.


Djulö-strand i sommar
Passar på att lägga upp en bild på kära Djulö, som fins där i våttt och torrt;)

Okej men hörs sen!!

BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0