Fint väder HA!

Trodde jag ja. Att det fina vädret hade kommit till Borås. Var ju bara fint imorse=( Ush vad tråkigt jag har haft idag. Och inte nog med det, sätter mig och tar ett glas vin och firar min ledighet efter jobbet. Då ringer min chef och frågar om jag kan jobba imorgon, Phuuu. Ajaa. Fan jag och Ivan som hade bestämt oss att börja klockan 10 imorgon hahah. Får blir efter jobbet då...

Väntar på att Chemse ska sluta jobba,  vi ska sola lite solarium. Måste bara googla lite och kolla hur länge dom har öppet här i Borås. Saknar solariumet i Katrineholm, det är verkligen supermysigt och man vet priser och öppettider.

Ska väl ta mig ner på stan och möta upp henne nu, måste ju hinna växla pengar också.
Puss på er och ha en trevlig fortsatt kväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0