Detta har hänt...

Som en del av er vet så har jag inskaffat mig Sex and The City boxen och så klart kan jag inte lägga den ifrån mig. Men fan i varenda nytt avsnitt är det nya killar och allt de pratar om är sex sex och sex. Vad killarna gör för fel i sängen eller hur de beteer sig. Jag har ju alltid följt serien men aldrig riktigt tänkt på att verje avsnitt är lik de andra. Jaja...

Kom nyss hem från LB (Lilla Bränneriet) som kommer att bli vårat nya uteställe. De har happy hour fram till 7, fast Ivan fick de fast än klockan var halv 9. HUndarna skulle ut och jag ska upp och jobba imorgon så det var bara att pallra sig hemmåt, 3 cider senare och en laktisshot som Ivan bjöd på i slutet. Det är skönt att bara kunna gå ut och dricka lite utan att ha press på sig att man måste bege sig ut senare på kvällen. Bara sitta och ta det lugnt...

Nu tänkte jag ialla fall berätta om i Lördags, Min 20 årsfest som jag spenderade med världens bästa vänner.
Allt visste jag att Chesme och Sofia ordnade fest åt mig men inte att den skulle bli som den blev. Jag tar mig hem till Chemse efter jobbet, hon hade sagt det att jag absolut inte fick vara hemma när de gjorde iordning. SÅ jag sminkar mig och gr mig iordning hemma hos henne och tar bussen hem till mig. Där skjuts raketer på mig och jag får en ögonbindel på mig. De tar hissen upp till 3 våningen där jag får gå blind i mina 13 centemeters klackar 4 våningar ner. Till källaren asså. Där står hela gänget och skjuter ännu mer raketer/serpentiner på mig. Det var riktigt roligt och vilka står inte där om inte Maciken och Ida från Katrieholm. Fy faan vad kul då, Chesme hade verkligen fått till det. En lyckad kväll men det roligaste hände nog på efter festen, Vattenkrig och melonkastning och ja fy faan vad roligt det var. Trots att jag inte minns så mycket eftersom jag gick upp tidigt på söndagen och skulle jobba försvann nog det mesta av kvällen. Men tack ialla fall allihoppa för en lyckad kväll....Här kommer lite bilder från vårat lilla äventyr...



Där stog dom..Madicken och Ida, Ida som ja inte hade sätt på över ett år..

Jag och lilla Anton som inte hade en aning och att han senare skulle ha ansiktet fullt med tvål haha, stackars kille=)

Jag sa le..

Ja så har vi Ida och Jimmy=)

Återförenade efter 1 år och en månad...

Nämen oj, jag och killarna=)

3 små flickor=)

På  väg ner på stan=) En kväll att minnas=)

Heta brudar gör Borås osäket

Lika bra att få det överstökat haha

Äta lite vattenmelon kanske;)

Vi avslutade kvällen med att försöka bryta oss in på Swedbank;)

Tack för en underbar kväll!! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0