Trevligt...

Klockan börjar närma sig 11 och jag måste snart gå ut med hundarna, ja just det hundarna. Pappa och Inger hade med sig Deisy igår och jag kunde inte släppa henne så hon blev kvar här. Det var superkul att ha pappa och Inger här. Vi har verkligen levt utelivet då vi har ätit och druckit allt ute haha. Fått leva jävligt najs hehe! Det var mysigt men roligt för en gångs skull att fkt få gå ut och äta på fin restaurang. Igår kväll fick vi ut och åt tapas och det var super gott.

Annars har vi bara umgåts och kikat i lite affärer. Min hårtork började ju brinna igår så var på OnOff och köpte en ny idag. En som är bra för färgat hår, typ att den omvandlar luften bla bla bla, Ja den sliter i alla fall inte lika mycket på håret.

Nu måste jag bege mig ut så jag kan gå och lägga mig någongång, ska ju upp och jobba imorgon tyvärr.  Men jag behöver pengarna och det blir ju roligt när dom kommer.
Skulle ha åkt till Knalleköket idag för att hämta lite pengar efter att jag jobbade där i maj men glömde helt bort det jaja får ta det nästa vecka...

Sov gott Sverige!
BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer
Postat av: linea

hehe såg att du svarat på min kommentar nu! lika seg som du ;) men japp, jag läser :D

2009-07-18 @ 17:43:39
URL: http://linkis.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär ! :) haft en bra lördagskväll ?^^

2009-07-18 @ 22:45:13
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas att din helg är bra hittills :)

2009-07-18 @ 23:13:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0