Texilmuseet idag!

Hallå Arribaa!!!
Det är onsdag och jag är ledig. Mamma och Claes kom igår och nu är dom och handlar lite skumpa för idag är det min "födelsedag". Fyller egentligen på måndag men eftersom dom inte kommer vara här, så firar vi mig idag istället. Idag planerar vi att gå på stan lite och besöka textilmuseet. Det ser jag fram emot=)

Jag är så jävla nervös nu asså, har ju sökt till en ny utbildning till hösten och första urvalet är nästa vecka. Hoppas hoppas att jag kommer in=)
Jag har bestämt mig för att läsa utbildningen jag läser nu (Affärsingenjör) + en textilutbilning på 2 år. Så jag kommer nog plugga i inte bara 2 år till utan 4:) Men det är det värt!!

Nu ska jag kolla tvättstugan!!
Ha en bra dag sötnosar! PUSS UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0