Storstädning!!

Vaknade tidigt idag, kanske hade att göra med att jag somnade så jävla tidigt. Vaknade kl 5 imorse och så vakande jag från och till. Klockan 10 var det bara att gå upp. Just nu håller jag på och stor städar och med det menar jag verkligen STOR städar. Har vänt upp och ner på hela lägenheten. Har bara kommit till damsugningen så har väldigt mycket kvar. Men jag tror jag hiner bli färdig innan pappa kommer.

Det regnade rejält nu på förmiddan men nu har solen kommit fram och hoppas det blir fint till kvällen. Eftersom vi har bokat bord och det skulle ju var mysigt att sitta ute. Sen ska vi gå ner och lyssna på Dileva haha. Tro mig, är pappa som vill se honom=)

Måste väl fortsätta till arbetet. Ha en bra dag!



BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0