En perfekt dag

Hallo Arribaa..Hade en fantstisk bra födelsedag trotts att jag fyllde på en jävla måndag. Chesme och jag spelade biljard och sedan efter det satte vi oss på en jättemysig sommarrestaurang med uteservering och åt Nachos. Ikväll planerar vi att gå ut med en arbetskamrat från Arenan. Ska hem till honom vid 9, så ska börja göra mig iordning strax.

Jobbade över idag och det känns verkligen. Jag börjar trivas mer och mer på hotellet..man får in sina rutiner och arbetet blir lättare. Ska jobba imorgon också så planerar i alla fall att ta det lugnt ikväll. Aja...duschen väntar. PUSS UPP!

BIG KISS SANCHEEZ

Ps. Vill tacka alla som grattade mig igår också, även ni som inte var här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0