Ännu en dag

Just nu är mitt liv inte så himla underbart, med rent svenska ord = tråkigt!
Varje dag är den samma, vakna jobba sova. Kommer vara så skönt när det här är över. Skulle ha vart ledig nu ju tors och fredag men blev att jobba ialla fall. 10 dagar i sträck. Helt otroligt, men ska bli så jävla feta skönt sen när pengarna kommer. Jag funderar på att lägga undan så mycket som möjligt till en thailandsresa=) Längtar så mycket efter det underbara landet.

Ska ta och laga lite mat nu och slå mig til ro i soffan, just nu är det cykelrace nere på stan men hur kul är det på en skala att titta på de. Får se kanske ta mig ner och kolla på rapparna senare.

Nu ska jag laga spagetti och köttfärsås. Ha en trevlig kväll, Puss upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0