Totalt Psykad

Åh jag är så trött!!! Har vart i skolan sen klockan 9 imorse och  jag kom faktiskt upp imorse, joo klockan 7 och det ångrar jag nu att jag gick upp så tidigt. Hur ska jag orka gå ut idag? Hm en liten dusch så är jag på benen!
Jag märker att umgås med Chesme så mycket som vi gör nu blir man riktigt psykad av..jag tror jag har skrattat åt allt idag. Hm men en lite seriösare date fick jag med Sofia när vi skulle in på gina och prova kläder. Men efter att ha provat 20 olika plack bestämde jag mig inte för att köpa nått men när jag var klar hittade jag där emot 2 st klänningar. 49 st! Dom var ju inte super snygga men vem bryr sig för 49 kr. Aja ikväll kommer tjejerna över sen blire X&Y. Åh det ska bli kul.
Men ännu roligare ska de bli på Lördag då Chesme och Isabell har fixat vippen på W&Y=)
Här ser ni min klänning, ganska glansig och fin får se om det blir den ikväll=)



Nu måste ju jag städa och träna + hinna göra mig iordning innan 8:/ Hur nu det ska gå!!

Och M din jävla skit, att du inte kom men får bli en annan gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0