Party Torsdag

Januari måndag och det är kallt och tråkigt ute. Visst det är ingen snö och blask men ändå. Så mörkt och tråkigt. Men inte hindrar det mig från att supa mig full! Nej så hårt ska det inte bli ikväll men jag och Sofia ska sitta och snacka lite. Har ju inte sätt varandra på en månad så det blir trevligt.

Chesme och jag har shoppat idag=) Halva på halva i nästan varenda butik. Så var inne på Gina och hittade en jätte snygg jacka. På Wedins och hittade på ett par skor. Inne på Indiska drog jag inte kortet bara en gång utan 3 ggr.  Rökelser, glasundelägg och en ny nessesär! Wohow vad roligt och en tripp till IcaMaxi.

Det känns jätte bra att vara hemma i Borås men saknar min Dick!
Men vi ses ju snart igen...

Nu måste jag städa...
Pussen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0