Nämen det var länge sen!

Hej hej!
Ett snabbt inlägg bara, jag har verkligen inte tid att sitta framför datorn här hemma. Så mycket som händer, som att exempel att jag åker till Egypten inatt! TJOHO VAD ROLIGT!
Blire M som ska skjusa upp och å ska strax hem till henne och sno lite kläder, trots att jag redan har hennes halva garderob i min resväska, hehe!

Ja en annan sak, mamma och jag var ju i Borås igår och då var mamma bara tvungen trots att jag absolut inte ville gå in på Wedins skor. Vet ni vad jag handlade! 10 par skor för 300! Fatta 30 spänn skon! De skulle egentligen kostat typ 3500 haha! Total utförsälning på Wedins och det kallar jag REA!!

Jag trivs så bra här hemma, nästan så jag inte vill åka tillbaka till Borås..Så skönt att ha alla sina vänner om kring sig!
Mm, blir tråkigt att lämna dem här hemma!
Nu har jag i alla fall skrivit nått!
Puss på er allaihoppa!!!

Kommentarer
Postat av: Lia

Fin header du har.

;)

2009-01-11 @ 12:08:29
URL: http://liiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0