Monopolkväll!

Tjohoppsan!

Helt slut efter en rund monopol. Chesme och Ivan var över och det var trevligt att få lite sällskap. Nått som var mindre trevligt var min nya kurs i maskinteknik eller vad den nu heter. Skitsvårt och handlar om sånt jag inte bryr mig ett skit om. Men grejen e den att jag vill ju byta till textilhögskolan till hösten och ja då kommer jag typ läsa den kursen där också. Så det är väl bara att bita i. Bygg lät mycket roligare och dom ska typ rita på datorn och skit. SÅ mycket roligare men om jag ska gå textil sen så är det ju så mycket bättre att ha gått ett år maskin än bygg. Grejen e den också att Affäringenjör som jag läser nu blir så mycket roligare andra och tredje året. För då kommer vi läsa marknadsföring och företagsekonomi. Ja sånt som jag verkligen e intresserad av. Vi får se hur det blir med den saken, ska inte tråka ut er mer. Men i alla fall igår var Chesme här också och hon färgade mitt hår och sen kom Ivan och vi rökte lite vattenpipa o kollade på film. Haha det är ju så mycket roligare att bo här. Nu vill faktiskt mina kompisar vara hos mig:P

Nu ska jag kolla på vänner och försöka somna innan 12, får se hur det går. Pusselipuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0