Jippi det är Måndag

God förmiddag!
Det är måndag är det inte härligt. Ny vecka, nya tag=)
Börjar inte förens 13:15 idag men jag har redan hunit städa oh varit ute och lekt med Melissa i parken.
Nu ska jag ta mig till Knalleland för att reklamera min soffa + att köpa lite hundmat!!

Jag tror faktiskt att jag kan berätta en sak nu. En alkolist ska ju inte säga att hon blivit nykter förens hon verkligen har blivit det och en rökare ska inte tala om att hon har slutat förens efter 1 år.
Men jag tror faktiskt helt ärligt att jag har slutat bita på naglarna:D
Hihi, dom är jätte långa och jag mm det känns bra=)

Förslåt men här kan jag ju inte sitta.
Men i alla fall ÅH JAG MÅR SÅ BRA!!!

Puss på er allihopp och ha en trevlig Måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0