måndag

Ny vecka, nya tag. Måndag och gud vad trött man är. Kom hem från en runda shopping med Chesme. Man kan ju inte sluta handla när det är rea. Men idag handlade jag faktiskt ingenting förutom mat och sånt. Duktig, men det måste jag vara nu när ska börja bli duktig. Ringde syster idag och fick ett recept på lammfärsbullar i pitabröd. Så det var bara ut och handla.
Helgen var rolig men så onyttig. Blev ju allt från Mcdonal´s till Chesmes egenbakade tårta. Det var trevligt på festen men måste ta det lugnt nästa helg. Man förstör ju hela dagen efter.
Nästa vecka är det lov och jag kommer vara totat mobbad, jag skulle ju kunna ta att åka hem men känner inte för det heller, så jobbigt att åka tåg.
nu blire vänner.
BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0