Supernöjd!

Hej sorry för dålig uppdatering igen, men det var ju så att pappa var här igår och vi höll på hela torsdagen med sängbygget och igår var vi på ikea. Jag är verkligen supernöjd . Jag älskar min nya lägenhet. Det är så mysigt så det inte är sant. Här kommer lite bilder från gårdagen=)


Chesme i min nya säng=)





































Här ser ni min säng och min coola trapp. Så jävla nöjd. Tur att man har en sån duktig pappa=)





































Surprise surprise, min nya bruna lock för er som inte sätt mig.



Jag och  Chesmes kompis tina försöker sätta upp en vajer i taket som rasade ner.



Brudarna brunt posar inför kamern:P

Kommentarer
Postat av: Jenny

skitsnygg säng! :D kanske skulle vart snyggare målad, fast det kanske du ska göra? :)

2009-02-21 @ 15:46:29
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0