Varför vara ute och leka i snön när man kan ligga inne framför datorn?

Hej på er. Jag märker verkligen att mitt besöksantal bara sjunker och sjunker men jag har ingen annan att skylla än mig själv. Men jag är helt enkelt trött på att sitta vid datorn. Eller inte vid datorn för det gör jag ju nästan 24h men jag e inte inne på internet. Aja jag ska försöka skriva lite oftare.

Just nu är jag i Katrineholm och har vart här sen i Ondags förra veckan. Men jag ska äntligen få åka hem imorgon. Inte för att det är nått fel på Katrineholm men jag vill bara hem till mina saker. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Och jag känner faktiskt inte att Katrineholm är mitt hem längre, nee. Aja i alla fall..tills i söndags bodde jag hemma hos Madicken och vi hade skit kul var ute typ varje dag och härjade. Men efter 4 nätter på hennes madrass så längtade jag efter en riktig säng, hehe.
AJa nog om det...
Jag tog mig friheten att kolla på Twilight här om dagen och inte bara en gång utan 3 ggr i rad. Haha fy faan vilken bra film asså. Jag har inte vågat sätt den innan för jag trodde den var läskig men det var den ju absolut inte. Nej snacka om 10/10 smultron.




En annan film som sög tyckte jag var Transporter 3. Den hade ju sina stunder som vilken annan film som helst då det var lite bra och spännande men nee den sög totalt.
Just nu sitter jag och laddar ner massor med filmer. Jag kommer ju ha åh göra när jag kommer hem..haha men jag får ju inte glömma bort att plugga också:P Ne men nu när VÄNNER e slut måste jag ju ha någonting att titta på. Jag kan ju inte titta på tv, nej det går ju inte.
Ja haha, jag kollade äntligen på Björn Gustafssons film igår vad heter den nu ...Ett livsverk. Jag har hog inte skrattat så mycket sen aa kan inte komma ihåg. Eller jo faktiskt skrattade ganska mycket i fredags hemma hos Madicken när hon fick sin skrattattack! Haha...jaa så det e. Men nu ska jag bege mig till Willys och köpa hårfärg. Ni skulle se hur jag ser ut i
håret nu asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0