Söndag

Som vanligt är gillar jag absolut inte söndagar, dom är så långtråkiga. Kom nyss in från en lång promenad med Melissa. Idag tänkte jag ägna mig åt att fixa lite här hemma. Det är ju inte så stökigt men tänkte sortera mellan alla papper och så.
Imorgon är det back to skolbänken och det ska bli skönt att få in rutinerna igen men det är väl andrig roligt att behöva gå upp på morgonen.
Just det..började ju kolla på tredje filmen av Mumien igår. Men jag stängde av efter 10 minuter. För det första handlar den inte om Egypten och för den andra är det ju inte ens samma skådespelare. Nej då vill jag inte se den.

Jag vill ha vår nu, jag är så trött på det här kalla vädret. Jag spyr på att se snön och mina vinterjackor i garderoben. Vill bara använda min skinnjacka=) Jaja det är ju mindre än en halv månad kvar tills det blir Mars i alla fall. Längtar!


C yá!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0