Nyttigt Sancheez Nyttigt

Jaha då sitter en annan och äter frukost, smörmakaroner men bacon. Ush så gott. Skolan börjar kvart över 1 och ja det är ju bara att att ta sig dit. Vet ni, imorgon kommer M hit. Och jag e jätte glad, för då blire ju ännu roligare att kalasa i helgen. Hoppas bara att hon får tag i en billig sista minuten. Mm, så så e det.

Det är så stökigt hemma hos mig, vissa skulle väl säga att det inte är det. Men jag klarar bara inte av när det finns disk och man inte har ordning i garderoben. För det första ser det illa ut och för det andra hittar man ju inget att sätta på sig.

Min lilla älskling vill verkligen ut nu. Hahah ni har ju sätt så hon blir. Aja, en runda i solen då och njuta av *"värmen".
Cyá! BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0