Härligt

Åh vad det är härligt att vara hemma! Just nu ligger jag i soffan och betar av avsnitt av Prison Break och äter faktiskt lite godis men det är inte mycket..hehe. Ikväll kommer Chesme hem men det blir ganska sent så blir väl att ligga i soffan nästan hela kvällen. Vaknade klockan 3 idag och ush vad hämskt..Jag som skulle städa och ut och cykla idag. Det är mycket som inte blir som man tänkt det. Aja, skönt att vara hemma i alla fall. På Torsdag kommer min pappa hit och det ska bli så skönt, varför jo för då kommer han äntligen med min säng:D:D Jippi, då ska han bygga en loft säng till mig och visst kommer det att bli trångt men det skiter jag i. För en månad till på den här soffan och jag kommer ha rygg problem resten av mitt liv. Han ska också få sätta upp lite hyllor och så..skönt att få bort alla korgar och så från golvet.


Imorgon är det alla hjärtans dag och det ser jag ju inte fram emot. Hur kul äre med alla hjärtans dag när man inte har någon att fira den med. Bara en ständig påminnelse om hur synd det är om en. Men nej varför tänka så. Jag är singel och lycklig och ägnar mig åt saker som betyder nått i mitt liv. Hm ska sluta ljuga nu. Klart man vill ha en date på alla hjärtans dag..hm...


Aja back to Prison Break. Hörs senare!

BIG KISS SANCHEEZ!!!

Lite Häfftiga loftsängar, sån vill jag ha=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0