Galen eftermiddag på Ica Maxi!!

Ja var faan är kameran när man behöver den. Men inte tror man väl att det finns nått att fota när man ska åka till Ica stor Maxi! En galen eftermiddag med Chesme i alla fall. Kollade faktiskt posten idag som jag aldrig gör för att det bara ligger massa reklam där men titta vad jag fann mellan öb och nettoreklamen! Jo jajjemän!!! Ett brev från försäkringskassan som jag väntat länge på. Äntligen har jag fått mitt bostadsbidrag=) Så som jag sa, shopping blev det i alla fall.
Tror personalen på Ica blev lite irriterade på oss, haha. Frågade typ efter vart allt låg typ 10 ggr tror jag och samma personer hela tiden. Ja men så e det ju när man är ung och inte är van att storhandla. Men vem faan vet vad spiskummi är för nått. En krydda i alla fall. Chesme var mycket till hjälp..men efter sisodär 45 minuter märkte jag att jag blev övertrött och började springa runt och leka med vagnen, haha!
Aja, imorgon bitti har jag studiebesök som jag troligen inte kommer att gå på eftersom jag inte har en aning om vart det ligger "nån stans mot gbg". Jaha där???
Nej skit i det, tar sovmorgon istället, men det är synd för studiebesök är faktiskt roligt och lärorikt!
Madicken skickade nyss över våran saga som vi skrev i 2:an. Lägger in den efter:P

Nu måste jag ut med Melissa som står och råglor på mig. Hade så bra!! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0