Fusk

Kikade nyss in på Veckorevyn och fick se massa bilder från förhandsvisningen av Marley Och Jag..Fusk!
Jag vill också se den filmen ju.
Men jag får väl nöja mig med att kolla på nån film på datorn som jag laddat ner tyvärr.
Två minuter kvar tills klockan blir 12. Börjar alla hjärtans dag redan då eller. Jag fattar inte varför jag tar det så seriöst. Det är ju bara en vanlig dag lixom.
Hade jag någon att fira den med hade jag önskat att få den största Miranda nallen för 2000:- eller vad den nu kostar.
10 röda rosor och en romantisk middad någon stans. Men som sagt jag kommer fira dagen ensam hemma.
Jag och Melissa får väl köpa oss en ask med gelehjärtan och mumsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0