"" Bira bira bira, Bäsh Bäsh Bäch!!! ""

Jag tog mig tillfället att gå ut sista rundan med Melissa, men det visade sig inte vara någon bra idé vid den här tiden. Fy faaan vad folk det är ute asså. Blev nästan rädd när ett gäng kom och skrek vid oss "bira bira bira bäsh bäsh bäsh". Melissa blev i alla fall rädd. Var man än kollade var det folk. Inte visste jag att det gick ut så mycket folk idag. Trodde att man antingen tog det lugnt med sin kära elle bara vra lixom. Men nej ut och röja Borås är vad man gör här. Men jag är änså superglad över att vara hemma=) Jag och Melissa har det supermysigt. Trots att klockan är mycket så har vi inte krypt ner i sängen än. Jag har tänt ljus o just nu delar vi på ett paket kakor. Vet inte om det är så bra för henne men några kn väl inte skada heller.
Klarade precis av första filmen från Mumien serien, så har bara återkomsten kvar och den sista kom ut förra året. De två första har jag ju redan sätt. Men man glömmer bort så lätt så det är lika spännande varje gång. Den sista har jag inte sätt men jag lovar att berätta om den när jag sätt den. Men back to MOvietime!! BIG KISS SANCHEEZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0