Alla Hjärtans Dag

Ush vad jag hatar den här dagen. En tripp på stan med Chesme och denna dag var förstörd. Vart man än kollade kommer det folk med blommor i handen. Folket rusar runt på stan för att i sista minuten hitta någon present. Så orättvist det kan vara. Igentligen borde man ju göra sig iordning och gå ut ikväll men nej. Jag tänker sitta här hemma framför datorn och ja..

Men jag köpte i alla fall ett par Björn Borg klackskor på stan idag. Som plåster på såren. Så så var det med det. Just nu håller jag på och lagar mat så har inte tid att sitta här just nu. Men bloggar väl igen sen, som sagt det är ju vad jag kommer att göra idag. Sitta vid datorn.

Men resten av alla där ute..ha en bra alla härtans dag!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0