Kan man ha så roligt.....

Hej Bloggen!!


Nu är det äntligen måndag vilket betyder att jag och Madicken tar tåget ner till Borås. Nollningen har börjat idag och det betyder fest fest och fest haha!!
Det ska bli riktigt roligt med andra ord.
Något som har vart roligt det var i fredags. Började kvällen hemma hos madicken och det var så jävla roligt. Efter det tog vi en sväng på stan där man mötte på barkan som senare hade efterfest. Jag är absolut ingen efter-fest människa. Dom efterfester som jag vart på tidigare har vart så trista men inte denna. Högsta volym och alla var så jävla taggade. Vi dansade drack till klockan halv 6 på morgonen. Då kommer polisen och ber oss sänka haha!!
Så jävla klockren kväll men kvällen var inte slut än. Nej nej, då beger sig jag och Madicken hem med 2 killkompisar och fortsatte festa till halv 10. Kollade bland annat på "den modiga lilla brödrosten". Kvällen var perfekt och vad avslutar inte en kväll bättre än lite mys=)

Ska umgås lite med min mor nu innan hos skjusar hem mig till M.Tåget går vid 1 så är nere i Borås vid 4!!
ha en kanon bra vecka, för det ska jag ha..hihii!!

PUSS UPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0