Ja allt är åt helvete

Hallå i stugan, inte nog med att min hårddisk har gått sönder har också mitt internet slutat att fungera. Och att det inte vore nog med det klippte en frisör sönder min lugg igår. Allt är rent åt helvete med andra ord!
Tänkte bara dela med mig det till resten av er där ute.

Just nu sitter jag i skolan, eftersom att jag inte kan sitta hemma vid min dator. Passar på att ladda lite också från skolan. Laddade nyss ner en långfilm på 4 minuter haha. Och där sitter jag hemma och det tar ett helt dygn för att ladda ett avnsitt av one tree hill;P

Mitt brorsdotter ska döpas på lördag så ska väl ta mig hemåt till katrineholm snart. Kanske blir ikväll eller imorgon..vi får se.
Annars är det ganska ensamt här i regniga Borås. Chesme ligger nere i Turkiet och steker och andra stumpan Sofia är någon annanstans.
Träffade ialla fall Ivan och Aron igår, vi satte oss på lilla krogen för att ta en öl.

Ska passa på att plugga lite nu när jag är här. PUSS UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0