Helvete vilken natt!!

Jag står inte ut. Min hund tror att hon har fått valpar och är helt bestatt av svå leksaker som är en blanning mellan en gris och en björn. Hon har ylat och gnällt hela natten och jag låg vaken mellan klockan halv 4 och halv 7. Jag fösökte med allt, papper i öronen och kudden över mig men helvete vilken natt. Ringde nyss till mamma och hon ska ringa en hundpsykolog och berätta så får vi se vad vi ska göra...Har ju ett jobb att sköta.
På tal om jobb har jag bara 3 dagar kvar av mitt sommarjobb=) Woohoo!!
På onsdag tror jag att det liseberg, äntligen säg. Så som jag har tjatat om det. Men är lite rädd att jag mest kommer att sitta på en bänk och vänta. Sist jag var på grönan började jag ju gråta i slänggungorna haha. Jag skrek så mycket att de fick stänga av den i förtid;)

Nu ska jag njuta av min frukost och göra mig iordning. Puss på er, och ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0