En fantastisk dag

Idag är en bra dag, jag har slutat jobba på hotellet för den här sommaren och idag ska jag tillbringa dagen att göra saker som jag inte har hinnit med. Jag har duschat och gjort mig iordning och ska ta mig ner på stan och kolla lite. Har ett leende på läpparna och det känns verkligen som en bra dag.
Trodde att jag skulle tillbringa dagen själv, men chesme ringde nyss och sa att hon hade slutat så fick lite sällskap. Nu planerade vi att vi ska gå till LB=) Kan ju inte missa deras HappyHour idag=) Måste käka lite lunch idag också, får se vart det blir.

Tog också tag att ringa till Knalleköket idag där jag kollade när jag hämta min lön. Är verkligen skönt att bli av med saker som ligger där bak och vet måste göra.
Imorgon blir det at besöka djurparken, hade ju planerat liseberg men blev inte av:/
Nu kommer stumpan snart så måste packa väskan! Puss på er och ha en fantastisk fin dag=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0