Vecka 3

Nu e jag inne på vecka 3 i min nya kostomläggning eller vad man ska kalla det.
Det går otroligt bra och jag kan inte förstå att jag inte har syndat än. Det var otroligt jobbigt i helgen. Var så nära att gå ner till videoaffären och handla lite godis men jag gjorde det inte.
Men som jag skrivit tidigare. Det funkar verkligen. Jag vaknar verkligen full av energi och jag orkar så mycket. Innan så låg jag ju och sov till minst 1, men inte längre=)
Sen är det ju så roligt att man har sånt fint väder också=) Då blir ju promenaderna med Melissa mycket roligare!

Sallad med jätteräkor, avokado, mango och lime



Färdigt på:
10 min

Ingredienser

0.5 0.5 st röd chili
2 2 st lime
2 2 st avokado
4 4 msk olivolja
salt
svartpeppar
0.5 0.5 st mango
1 1 huvud romansallad
0.5 0.5 kruka färsk koriander
150 150 g böngroddar
250 250 g jätteräkor eller scampi, kokta


Gör så här

1. Dela chilin på längden och skrapa ur kärnor och hinnor. Finhacka och lägg i en skål. Pressa lime över. Tillsätt olivolja och salta och peppra.

2. Skala avocadon och avlägsna kärnan. Skär i matiga bitar och lägg i skålen. Gör samma sak med mangon. Skölj och skär salladen och vänd ner. Tillsätt koriander, böngroddar och jätteräkor. Blanda väl och smaka av.



BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0