Jag är så arg

Vilken jävla cykeltur. Jag fick för mig att åka och pumpa min cykel. Mm..Men det finns ju faan inga jävla bensinmackar här i borås. Så jag sökte på eniro och hittade en statoil-mack i Kristineberg. Jag frågade henne om dom hade cykelpump, hon bara ja men visst. Jag frågade om den var trasig. Hon bara nej nej, den funkar..det är bara att du kommer förbi. Jag sätter mig på cykeln.....



X bor jag och ska ta mig till den röda minnen. Jag tar mig mig dit via den blåprickiga vägen(se kartan)
När jag kommer fram säger killen i kassan att dom inte alls har någon cykelpump. IDIOTKÄRRING, som inte visste vad hon pratade om!!!


 I alla fall så tar jag den rödprickiga vägen hem. Tror ni att jag lev arg när jag märkte hur nära hem jag hade...Hm.!




Men dom ringde från Brazzeriet, ska provjobba imorgon. Hon bara, ta på dig svarta skor, svarta byxor och svart skjorta. Jag bara, hm jag har inget av det, haha! Hon bara ehh okej:P Så hon skulle fixa det åt mig.
Aja i alla fall det ska bli roligt.

Sen ringde dom från Manpower student. Jag har sökt jobb på en färja i Göteborg som barnpassare, så hon ställde lite frågor och det lät bra=) I allafall, nyss hade jag lixom inga jobb nu svämmar jobben över mig. Borås Arena, Brazzeriet, Homeparty säljare och ja det här=) Haha, undra vem som kommer ringa här näst:P


BIG KISS SANCHEEZ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0