Lunchrast

Hej hej!

Har lunchrast och jag passar på mig att få in mig lite mat. Idag blev det tonfisksallad med Tzatsiki. A igår på lunchen gick vi till en grekisk restaurang som ägdes av albaner men i alla fall, haha! Betalade 60 kronor och för det fick man äta hur mycken man ville av buffé bordet.Grillad lax, skit stor lammsjäll eller vad det nu kallas, Aså mycket större än revbensspjäl och hur saftiga köttbitar som helst. Och till det potatis... också sallad, bröd och min favorit. TZATSIKI!!
Jah älskar Tzatsiki. Tror faan jag gick upp 5 kilo när jag var i grekland för fy faan vad gott det var då!
Jag har gjort egen nu och jag måste säga att jag e faan duktig asså=)

Aah men vädret är ju asfint men det blåser så dom där 10 graderna känns inte som 10 rikigt.
Ush vad äcklig min tonfisk är..förstör hela salladen..haha!

HAHA aja, måste äta klart nu sen rasta Melissa sen äre bara att ta sig tillbaka till skolbänken.

Köpte eknomiboken idag, 366 jävla kronor. Känndes!

BIGG KISS SANCHEEZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0