Jävla Löparskor

Hallo, onsdag och här ligger man och slappar på soffan. Men jag har faktiskt vart ute på stan också. Igår köpta jag ett par supersnygga adidas löparskor men nej dom gjorde skitaont när jag brjade springa. Så köpte ett par andra idag istället. Var ute och provsprang lite i dom idag och mja vet inte om ordinariepriset 1395:- var värt det. Fick dom för halva priset på¨Team Sportia.Inte såsköna faktiskt, till o med mina streetskor e skönare:P Aja,,kanske springer in dom=)

Livet tråkar just nu, ingenting händer och jag längtar hem. Mamma var ju här i helgen men tyckte det blev så kort. Men ska åka hem på valborg och det ska verkligen bli jätte roligt. Saknar alla mina flickor så mycket.

Vecka 4 annars, ja det är helt otroligt men jag har vart nyttig nu i snart 4 veckor. Fattar inte själv att jag står ut. Men faan vad sugen jag är då. Skulle kunna äta ett kilo godis känns det som, men jag vet ju att efter 2 hg så spyr man ju nästan:P Hihi, nej vad sugen jag blev att skriva om det HAHA!

Mamma lämnade kvar Daisey när hon var här. Kul att ha båda hundarna men det går ju inte att springa lika bra, hehe...

Nej nu ska jag ta mig en frukt och kolla på tv. C yá!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0