Jag mår så bra=)

Jag säger bara en sak, FY FAAN VILKET JÄVLA VÄDER!!!
Och idag börjar jag mitt lov på 2 veckor. Fick sluta tidigare och det är alltid skönt.
Men måste ändå plugga massor, lika bra.


Så härligt att kunna ha fönsterna öppna och höra fiskmåsarna. Om man blundar kan man ju lotsas att man bor vid kusten:P
Det är ju Torsdag och blev tjatad av vissa att vi skulle gå ut ikväll men jag håller i min strejk! Inge utgång för mig!

Det funkar verkligen!!
Jag talar om att äta bra, jag har inte ätit nått skit (godis, chips eller läsk) på 2 veckor. Jag äter inte pasta, potatis, ris längre utan min mat består av  exempelvis sallad, kyckling, fisk, fullkorns-bulgur och endast vatten att dricka.
(Bortsätt från här om dagen då jag åt på grekisk restaurang, men det var ju bra mat det med).

Men annars mår jag så otroligt bra. Är trött på kvällarna, pigg på morgonen och jag orkar faktiskt med hela dagen. Det var tufft första veckan att inte ha godispåsen brevid sig på kvällen men det känns så bra. + att jag tar tränar och tar långa promenader med Melissa=)
Jag ska ju inte ta ut för mycket. Har ju bara gått 2 veckor. Jag kommer ju fortfarande kunna unna mig sötsaker ibland men inte som tidigare. Slut med pasta säger jag bara!

Nej nu måste jag ut i det fina vädret. Tänkte ta en springtur med Melissa!

BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0