Bilder?

Jag är ju helt emot bloggar som uppdaterar för sällan och bloggar utan bilder. Tycker min blogg har blivit exakt en sån som jag helt är emot. Jag uppdaterar jätte sällan, kan ju gå flera dagar emellan, aldrig några bilder känns det som och skriver jag egentligen om nått betydelsefullt? Kanske ska lägga ner bloggandet helt. Det vore ju synd eftersom att min besöksantal har ökat ganska mycket:P Haha, thanks for that!!

Aja, kom precis hem fårn Borås Arena, har jobbat och det var inte roligt. Hur segt som helst. Men är väl för att det är vardag och folk inte dricker så mycket. Alla drack typ hof:P Haha! Aja, sitter och väntar på Chesme, vi ska till xoy och kolla läget. Har ju inte vart ute på krogen på jätte länge så det ska bli roligt tros att man e nykter=) Men jävligt skönt imorgon ialla all:D Hatar att vara bakfull!!

Måste komma igång med mitt pluggande imorgon, sa ju till mig själv att jag skulle läsa ut ekonomiboken på mina lovveckor. 2 veckor har gått och jag har läst 2 kapiter. Är ju pinsamt. Lovar av mitt hjärta. Ska verkligen plugga i helgen!!

Okej nu ska jag diska och kanske byta om, till nått mer Vulgärt, haha skoja!

Aja, Cyáa!!!




Kommentarer
Postat av: SaraL

Men vad är det för något?!

:)

2009-04-17 @ 10:03:30
URL: http://saralindbergg.blogg.se/
Postat av: Edita

Bilder är upphovsrättsskyddade vilket innebär att man måste ha fotografens tillstånd till publicering även på nätet. Såvitt jag vet har jag inte lämnat något tillstånd till dig. Kul att du tycker om min keramik men du måste omgående plocka bort bilden!!

2009-04-22 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0