Vad är det som händer

Först och främst tänkte jag förklara varför jag inte skrev nått i bloggen igår men det berodde på mitt kuk internet som inte fungerade igår. Nu är läget så här att jag känner inte att linjen jag går känns så himla rädd för mig så jag håller på och gallrar bland alternativ. Inte för att det finns så många men men, var på arbetsintevju idag föresten på ett bemanningsföretag. Hm ska regga mig där också. Jo men i alla fall, jag hittade ett programm som jag skulle tänka mig att gå. Lärare, okej jag vet...Men till årskurs 1-9. Det tror jag skulle passa mig perfekt. Men ska kika över på textilhögskolan imorgon och kika vad dom har att erbjuda=) Nu ska jag laga mig lite mat. Blir special sancheez korv med potatismos:P C ya gangsters!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0