Tåg

Okej Stuart hade kankse rätt. Jag var kanske lite full när jag vaknade imorse. Men nu sitter jag i alla fall på tåget. Det var inte så jävla roligt igår. Tycket mest att det var synd att jag gick ut. Nu kommer jag ju vara helt  död ikväll men sånt e livet. Fan jag ska byta 2 gånger och första bytet e bara på 10 minuter. Kanske inte så jävla lätt när man har en hund, en handväska och en stor resväska( man kan tro att jag ska till thailand, så jävla mycket skit ha jag släpat med mig. Men ere utgång så e det.

Gud vad trött jag är, trodde jag skulle försova mig imorse men klarade mig men blev jävligt rädd när jag vaknade och klockan var 10:20, shit! Men det visade sig att alla andra klockor stog på 09:20 så var bara väckarklockan som stog fel. Ni fattar verkligen inte hur skönt det ska bli att komma hem. Hoppas mamma lagar något gått till mig ikväll=)
Ses snart Katrineholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0