Söndag

Hejsan, söndag och vem faan tycker om söndagar egentligen. neej inte jag i alla fall. För jag har lovat mig själv att plugga matte idag men jag tittade i boken nyss och jag blir bara så trött av att se alla tal... nej jag tar en paus nu..Ska ta mig något gott att äta. För imorgon börjar inte bara allvaret i skolan utan också min diet. Jo jag vet man klarar ju de aldrig. men nu e det verkligen illa. Jag var på ica förut och shoppade lite. Blev  massor med sallad, grönsaker och massa av hälsoprodukter ochh även en veckas förbrukning av nutrillett. Önska mig lycka till! De lär ju behövas. Aja nu ska jag slappa! C ya

Hur lätt äre att plugga är hon ligger och gosar så här.

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Åh vilken söting!

Vad underbart att en sån gullig hund!





2008-09-07 @ 14:24:52
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0