Sancheez har slösat onödigt mycket pengar idag

Nu jävlar e jag inne, tog mig ett jävla tag att logga in. MItt kukInternet som jag har sagt tidigare funkar inte. Jag loggas ut på msn och bilder som man skickar tar 100 år. Nu e jag trött på det här men var i alla fall på stan idag och shoppade lite:)

Ja, äntligen har jag shoppat mina älskade Converse!!!! Hittade dom i min storlek i knalleland!!! (600;- jämt)

Hittade även en klänning inne på Gina, den var på rea och ingen värsting klänning nu til hösten men kommer vara skit fin nästa sommar, (99 spänn)

O en enkel kofta inne på H&M 199;- kostar den!

Är väldigt ledsen över den dåliga bild kvaliten men ni ser ju ungefär vad det ska förestella. EN enkel t-shirt från gina(99;-) och en hög svart kjol.
Sist men inte minst en svart klänning från Gina

Okej man ser knappt ett skit, men den är i alla fall skiit snygg! 249 för denna suddiga svarta lilla sak.. Har inte hittat kabeln än till min kamera så  fick ta med webcamen:P
Jaja, nu ska jag sova för natten och längta till fredagen. Inte bara för att det är helg utan också för att det är fredag=FEST! Och får ju inte heller glömma att lilla mamsen kommer! BIG KISS/Sancheez

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan orkar du dricka hela jävla tiden? när ska du skärpa dig o växa ifrån det där ?

2008-09-25 @ 16:00:32
Postat av: Sancheez

För att det är så jävla roligt!!!

2008-09-26 @ 12:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0