Rökning dödar och det e sant!!!!

Man måste bara inse sanningen!!!
Det är verkligen inte bra att röka. Vad mer kan man säga. Varför röker man, varför..varför började man med skiten? Jag vill verkligen inte vara någon rökare. Det lukat äckligt och det kostar så otroligt mycket pengar. Jag är rädd för dödan och så röker jag?? Hur dum i huvet kan man vara. Nej jag ska verkligen ta tag i det här. Jag har alltid sagt att jag skulle kunna sluta för någon annans skull. Men det var faktiskt inte så länge sen jag träffade en person som jag tyckte mycket om men ändå tog ciggaretterna över. Neej, det får vara slut på det här nu. Jag vill leva ett friskt liv. Ush ush ush kolla bara dom här bilderna??? Äckligt!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0