På tal om spindelmannen....

Okej jag har haft eller snarare upplevt den ensamaste natten i hela mitt liv. I lördags kväll så berättade en tjej om att hon hade vaknat en natt av att en spindel kröp under hennes täcke och att hon tillbringade resten av natten sovandes på soffan. Tror ni inte att jag fick uppleva samma sak i natt eller. Låg och kollade på spindelmannen 2 igår som gick på 6:an och vad händer! Jooo jag känner att någonting kryper på min bara mage under täcket. Fyy fan jag trodde jag skulle skita på mig och inte hjälpte Melissa till att hitta den jäveln. Hon märkte inte ett skit. Så jag fick dra ur kuddar och täcken för att hitta den lilla håriga saken som kröp runt i min säng. Jag hittade den faktiskt och nu ligger den i soppen. Fyy fan vad rädd jag var då. Ofta den kommer när jag tittar på spindelmannen. Ush och fy...hade ju inte vart fel med lite sällskap under täcken efter det=(
Nu har jag i alla fall en stor jävla rast från klockan 10 till 1. Men sitter och kollar runt på ny bostad. Inte tänker jag bo kvar i det här spindelbot i alla fall. // Sancheez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0