Mcdonald´s suger!

Aloha bloggen. Kom nyss hem från en sväng på Ica Maxi:) Tech ville ha lite sällskap. Shoppade en maskara för 19 spänn. Trodde först att de var såna här mini men var faktiskt en stor. Bra för de går alltid åt. Sen var det oändligt tjaffs mellan mig och henne var vi skulle äta, hemma hos mig eller henne men det blev till slut Mcdonalds. Jag måste faan göra en punklista för detta

- Hon ville ha utan lök, de sa hon att hon inte kunde få
- Jag ville ha sallad men kycklingen var slut
- Hon i kassan spillde ut en mjölk påse på 10 liter över hela disken
- Tech´s  pommes var kalla
- Alla menyer är typ 5-10 spänn dyrare än hemma.

Haha detta var det värsta jag var med om:P Men så kan de gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0