Kan jag få lov att byta denna skitiga använda tröja`?

Vra och shoppade en ny tröja igår och ett matchande linne. Men hittar inte min kameraladdare så har ej kunnat ta nått kort. Men i alla fall, köpte fel storlek så skulle gå och byta den igår men dom genomskådade mig, hade tröjan på mig i skolan idag och var tydligen lite skitig i armarna. Så får väl tumla tröjan så den bli mindre. Hm men men..Ja vad händer ikväll då??hm hm.....ja FEST!!!Whi! vad roligt. Så nu ska jag göra mig lite mat. Håller på och kockar potatis, sen ska jag äta fisk till det. Sen bär det av att möta tech vid 7 tiden. Sen blie supa av! Skriver sen, kanske kan lägga upp en bild om jag hittar laddaren. Sk försöka hitta den. Skulle gärna vilja ta lite kort ikväll. Men men c yaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha ja du Sanna man kan alltid försöka ,,kunde ju faktiskt gått att byta tröjan :) såg att du hittat bra sistaminutenbiljetter förra helgen.

Ha nu en bra helg i Borås

2008-09-19 @ 09:56:41
URL: http://leniizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0