Har jag bestämt mig nu??

Jag ändarar mig hela tiden. Först skulle jag bara vara hemma idag, sen skulle jag till Göteborg sen fick jag ett konstigt samtal att X antal personer skulle komma och festa från Katrineholm, sen bestämde jag mig åter igen för att bara vara hemma själv men nej det fick jag inte heller. Telefonen ringde när jag var mitt uppe i Mighty Ducks. Ja då ska vi tydligen kolla på film, men tech tyckte inte att det skulle bli så bra att trängas 4 stycken på en luftmadrass( hon har ej fått sin soffa än). Nej då ska dom komma hit. Aja, har i alla fall gjort mig någoluna visbar:P Ska gå ut med Melissa nu tror jag! C yaaaa!

                I Want Back!(Thailand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0