Festing!

aloho! Glömd berätta att jag ska gå med i Festing! Var på möte om det igår så snart ser ni mig i en röd overall. Haha det blira vel skitafin! Vaknade tidigt idag och det tack vare Tatti! Jo hon berättade att man ska läsa sig tills söms. Man får mycket bättre sömn på det viset=) Tro det eller ej, Jag läste en bok igår ikväll. jag somnade snabbt och sov jätte bra och var utvilad imorse då jag vaknade vid 10! Jag brukar minst sova till 11. Nej men läsa bok ska jag fortsätta med! Brände mig för en sekund sen på tungan. AAj!!! Skede var jätte varm( äter soppa) Aj nu kommer jag ha en blåsa resten av dagen. Hm men men nu tror jag att jag ska  äta klart sen bada bebisen! C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0