En vanlig Fredag i Borås:P

Okej så här var schemat idag att vi skulle åka ut till ett ställa som heter almenäs eller nått liknande. Skulle leka och så där. Men när vi kom dit så regnade det och självklart hade jag tagit med mig melissa. Men det regnad eju så vi åkte hem igen och skulle leka i kårhuset. Så det var bara att gå hem med melissa igen=) Okej det var faktiskt lite bra..då fick ju hon en promenad. Men i alla fall så har jag ätit tacos i skolan..skitagott och lekt massa lekar. Asaroligt men e lite deppigt att de e sista dagen på introduktionen idg..Men e i alla fall en stor avslutningsfest ikväll=) Roligt ska det bli. Nu ska jag vila vila vila...jag fick i alla fall halsa .......6 glas med vin idag på en lek..Inte roligt..så måste vila tills klockan blir 5 då ska jag börja göra mig iordning. Ikväll ska jag ha på mig min bruna älsklingsklänning och höglklackat:D Okej jag vet ...JAG SKA TA MED MIG ETT PAR PLATTA SKOR OCKSÅ!!!


Just det..idag hade jag en så otur att hela min väska + grejorna i den blev totalt vattenskadade då min flaska med vatten spildes ut. Hm så min mobil e helt cp..eller snarare inte min mobil utan alex...hm..Min mobil ligger i lådan och den kommer jag inte in i ..hahaha men men så kan det gå. Kalla de Sancheez OTUR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0