En blind flykting som knappt kan prata!

Asså kollade ni på idol nyss. Fy faan vad gulligt att han den blinde flyktingen som knappt kunde prata gick vidare. Jag håller men juryn till 100 %. har aldrig hört nått liknande. Men men så kan det gå..är ganska sur också. Kollade in på tvplaneten.se och fick se att Legally Blonde går på tv nu klockan 9, jag bara ååhh ja jag älskar den filmen. Men nej jag såg fel den gick visst på 3an. Jävla skit, vad e det på sexan då..jo fotboll och fyran..nått liknande med Främmande fågel..AAa det låter ju bra. Nej blir att se de 2 nyaste avsnitten av One tree Hill istället. Hej da! Puss

Kommentarer
Postat av: Lena (tomelilla)

One tree hill är toppen ju ,Madi o jag är big fan av den serien :)

2008-09-16 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0